Wersja archiwalna BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Główna treść‡ strony

Uzasadnienie

Do rady powiatu wpłynęła skarga Pani M. G. z dnia 9 grudnia 2009r. na działalność Powiatowego Rzecznika Konsumentów, podnosząca zastrzeżenia wobec zajmowanego przez niego stanowiska w sprawie konsumenckiej.
Powiatowy Rzecznik Konsumenta zgodnie z art. 40 ust. 3 ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2007.50.331 ze zmian.) jest bezpośrednio podporządkowany staroście i z tej racji skarga na rzecznika może być rozpatrzona jedynie przez starostę, jako organ właściwy.
Art. 231 Kodeksu postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) zobowiązuje organ, który nie jest właściwy do rozpatrzenia skargi do przekazania jej organowi właściwemu nie później niż w terminie 7 dni. Skarga wpłynęła do rady powiatu 15 grudnia 2009 r. Po rozpatrzeniu jej przez Komisję Skarg i Wniosków została skierowana do rozstrzygnięcia na najbliższą sesję po ww. terminie.


Wytworzył lub odpowiada za treść:brak danych, data: 00.00.0000 r.
Wprowadził:Magdalena Rudnik, data: 02.02.2010 r., godz. 08.36
Ostatnia aktualizacja:Magdalena Rudnik, data: 02.02.2010 r., godz. 08.36
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
02.02.2010 r., godz. 08.36Magdalena RudnikDodanie strony do BIP.

Strona oglądana: 1773 razy.