Wersja archiwalna BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Główna treść‡ strony

Zarządzenie Nr 72/2008 Starosty Wołomińskiego z dnia 03.07.2008 r.

w sprawie: powołania komisji rekrutacyjnych do naboru na wolne kierownicze i wolne urzędnicze stanowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Wołominie.
Zarządzenie Nr 72/08
Starosty Wołomińskiego
z dnia 3 czerwca 2008 roku

w sprawie: powołania komisji rekrutacyjnych do naboru na wolne kierownicze i wolne urzędnicze stanowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Wołominie.


Na podst. art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (t. j.: Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.) w związku z § 3 Regulaminu naboru na wolne kierownicze i wolne urzędnicze stanowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Wołominie, zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję Rekrutacyjną do wyłonienia kandydatów na stanowiska:
- naczelnik Wydziału Geodezji, zastępca naczelnika Wydziału Geodezji - ewidencja gruntów i budynków oraz gospodarka nieruchomościami oraz referent/podinspektor/inspektor w Wydziale Geodezji w następującym składzie:
1) Maciej Urmanowski – przewodniczący komisji,
2) Paweł Łukaszczuk – członek komisji,
3) Aneta Piotrowska – członek komisji,
4) Eugenia Gawkowska – sekretarz komisji,

- zastępca naczelnika/główny specjalista/inspektor/podinspektor/młodszy referent w Wydziale Budownictwa w następującym składzie:
1) Maciej Urmanowski – przewodniczący komisji,
2) Piotr Uściński – członek komisji,
3) Hanna Mergiel – członek komisji,
4) Aneta Piotrowska – członek komisji,
5) Eugenia Gawkowska – sekretarz komisji.

§ 2
1. Zadaniem Komisji jest przygotowanie i przeprowadzenie naboru na wolne stanowiska urzędnicze określone w §1.
2. Zarządzam pierwsze posiedzenia komisji do wyłonienia kandydatów na stanowiska:
- naczelnik, zastępca naczelnika referent/podinspektor /inspektor w Wydziale Geodezji na dzień 03.06.2008 r. godz. 1400.
- zastępca naczelnika/główny specjalista/inspektor/podinspektor/młodszy referent w Wydziale Budownictwa na dzień 03.06.2008 r. godz. 1330.


§ 3
Do obowiązków przewodniczącego komisji należy:
1. kierowanie pracami komisji,
2. wyznaczanie terminów spotkań komisji wg potrzeb,
3. sporządzenie i przedstawienie do akceptacji protokółu z prac komisji.


§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Wytworzył lub odpowiada za treść:brak danych, data: 00.00.0000 r.
Wprowadził:Katarzyna Pazio, data: 02.07.2008 r., godz. 14.09
Ostatnia aktualizacja:Katarzyna Pazio, data: 02.07.2008 r., godz. 14.09
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
02.07.2008 r., godz. 14.09Katarzyna PazioDodanie strony do BIP.

Strona oglądana: 2307 razy.