Wersja archiwalna BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Główna treść‡ strony

Prezetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych

Data składania ofert: 30.01.2008, godz. 11.00.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
  • Zamieszczanie obowiązkowe



  • OGŁOSZENIE DOTYCZY
    Zamówienia publicznego

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I.1) Nazwa i adres
    Nazwa: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    Adres pocztowy: Wołomin, ul. Sasina 15 Kod pocztowy: 05-200
    Województwo: mazowieckie
    Telefon: (022) 787 64 61, 787 64 62 w 112 Fax: (022) 433 53 29
    Adres internetowy zamawiającego: www.bip.powiat-wolomin
    I.2) Rodzaj zamawiającego
  • Administracja rządowa centralna


  • SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) Opis
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

    Dostawa paliw
    II.1.2) Rodzaj zamówienia
  • Dostawy

  • II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
    Dostawa obejmuje n/w paliwa:
    - benzynę bezołowiową Pb-95 w ilości 3 000l,
    - auto-gaz w ilości 2 000l,
    - olej napędowy w ilości 26 000l,
    Dostawa polegać będzie na tankowaniu pojazdów w stacji paliw Wykonawcy
    zlokalizowanej w odległości nie przekraczającej 6 km od siedziby Zamawiającego
    na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wołominie.
    Ilość zakupionego paliwa będzie odpowiednia do zużycia przez pojazdy i sprzęt .
    Ze względu na specyfikę działań, których ilość i rodzaj są nieprzewidywalne ,nie ma
    możliwości określenia dokładnej ilości potrzeb .W celu szacunkowego określenia ilości
    przyjęto ilość zużycia w analogicznym okresie poprzednich 12 miesięcy .

    II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
    Słownik główny
    • Główny przedmiot 23.11.10.00-8
    • Dodatkowe przedmioty 23.12.10.00-1
    II.1.5) Czy dopuszcza się składanie oferty częściowej
  • NIE

  • II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
  • NIE

  • II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
    Data zakończenia 01.02.2009

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI UDZIAŁU

    W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki Art. 22 ust. 1 ustawy, tj. którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawień,2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ,4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia .Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń oraz wymaganych dokumentów dołączonych do ich wykluczenia,
    Wykonawcy ci zostaną wykluczeni.

    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników .2) Inne dokumenty /upoważnienia /uprawniające osobę /osoby podpisujące ofertę do jej podpisania , o ile nie wynika to z dokumentów , o których mowa w punkcie 1.3) Aktualna koncesja na odbiór paliwami płynnymi .Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt1, składa dokument /dokumenty, potwierdzające odpowiednio , że :a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ,b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu /dokumentów , o których mowa w pkt.1zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania .Dokumenty, o których mowa w pakt a i b,
    powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższy dokument/ dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodnością z oryginałem , przez Wykonawcę . Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentów włącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości .

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
  • Przetarg nieograniczony

  • IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
    IV .2 KRYTERJA OCENY OFERTY
    IV.2.1) kryteria oceny oferty
    Najniższa cena
    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
  • Nie

  • IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.3.1) Adres strony internetowej , na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
    www.bip.powiat-wolomin
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
    KPPSP, 05-200 Wołomin , ul Sasina15, pok.nr.107
    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający
    Przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

    IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców , którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu lub ofert:
    Data: 30/01/2008 Godzina:11,00
    Miejsce: KPPSP , 05-200Wołomin , ul Sasina 15 ,pok.107
    IV.3.5) Termin związany z ofertą:
    Okres w dniach 30
    IV.3.6)Informacje dodatkowe , tym dotyczące finansowania projektu /programu ze środków Unii Europejskiej:


    Wytworzył lub odpowiada za treść:brak danych, data: 00.00.0000 r.
    Wprowadził:Katarzyna Pazio, data: 22.01.2008 r., godz. 12.59
    Ostatnia aktualizacja:Katarzyna Pazio, data: 22.01.2008 r., godz. 12.59
    Rejestr zmian:
    CzasAdministratorOpis zmiany
    22.01.2008 r., godz. 12.59Katarzyna PazioDodanie strony do BIP.

    Strona oglądana: 2078 razy.