Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Główna treść‡ strony

Zadania

Zadania Rzecznika wynikające z Regulaminu Organizacyjnego Starostwa.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów realizuje zadania z zakresu:

1) prowadzenia bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i udzielania informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów;
2) współpracy z organizacjami chroniącymi interesy konsumentów;
3) podejmowania działań na rzecz konsumentów;
4) wykonywania innych zadań określonych w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów oraz w przepisach odrębnych.


Wytworzył lub odpowiada za treść:brak danych, data: 00.00.0000 r.
Wprowadził:Katarzyna Pazio, data: 30.06.2003 r., godz. 18.29
Ostatnia aktualizacja:Katarzyna Rutkowska, data: 20.02.2018 r., godz. 13.25
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
20.02.2018 r., godz. 13.25Katarzyna RutkowskaEdycja strony
08.11.2017 r., godz. 10.14NieznanyEdycja strony
08.01.2016 r., godz. 15.11NieznanyEdycja strony
28.03.2013 r., godz. 10.39NieznanyEdycja strony
10.10.2003 r., godz. 13.00Katarzyna PazioZmieniono zakres zadań Powiatowego Rzecznika ds. Konsumenckich.
30.06.2003 r., godz. 18.29Katarzyna PazioDodanie strony do BIP.

Strona oglądana: 2834 razy.