Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Główna treść‡ strony

Powiat Wołomiński prosi o złożenie oferty na zakup koszulek (T-shirt’ów) męskich oraz toreb papierowych dla uczestników XXIII Międzynarodowego Półmaratonu Ulicznego „Cud nad Wisłą”

dokumenty należy składać bądź przesłać w terminie do 11.07.2014r. do godz. 16.00.
Wołomin dn. 16.06.2014 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE


Powiat Wołomiński prosi o złożenie oferty na zakup koszulek (T-shirt’ów) męskich oraz toreb papierowych dla uczestników XXIII Międzynarodowego Półmaratonu Ulicznego „Cud nad Wisłą”

zmiana w opisie zamówienia dotyczy:
- gatunku materiałów
- t-shirt model przy szyi w serek lub okrągły ze ściągaczem


Zadanie nr 1
Nazwa - Wykonanie T-shirt‘ów męskich z nadrukiem logotypu imprezy, który jest załącznikiem do zapytania

Wielkość zamówienia - przy ilościach; 400 szt., 500 szt., 600 szt.
Gramatura - 180g - 195g
Kolorystyka T-shirt’ów - Biała
Rozmiary – Zamawiający poda na początku sierpnia
Materiał - (85% bawełny, 15% poliestru)
Opis T-shirt’ów -‘W serek’ lub okrągły ściągacz przy kołnierzyku wykończony taśmą dla większego komfortu, bez szwów bocznych oraz ściągaczy na rękawach
Nadruk - Logotyp imprezy, który jest załącznikiem do zapytania ofertowego
Kolor nadruku - Full color
Wielkość nadruku - A4
Informacje dodatkowe dotyczące zamówienia - koszulki pakowane oddzielnie w torebki foliowe

Termin i miejsce realizacji zamówienia - Koszulki należy dostarczyć do Radzymińskiego Ośrodka Kultury i Sportu Al. Jana Pawła II 20, 05-250 Radzymin w terminie do 13.08.2014 r. do godz. 16.00

Miejsce, termin i sposób składnia ofert:
Dokumenty: (oferta i opis przedmiotu zamówienia w załączeniu) należy składać
w kancelarii Starostwa Powiatowego w Wołominie ul. Prądzyńskiego 3; 05-200 Wołomin pokój nr 4 z dopiskiem na kopercie T-shirt’y na Półmaraton Uliczny „Cud nad Wisłą”
w terminie do 11.07.2014 r. do godz. 16.00 lub przesłać drogą mailową na adres e-mail: k.rutkowska@powiat-wolominski.pl w terminie do 11.07.2014r. do godz. 16.00.


Informacje Wydział Edukacji Kultury i Promocji tel. 22 787-43-01 wew. 105


Zadanie nr 2
Nazwa - Wykonanie toreb papierowych z nadrukiem logotypu imprezy, który jest załącznikiem do zapytania


Wielkość zamówienia- przy ilościach 400 szt., 500 szt., 600 szt.
Format - Szerokość: 24 cm; głębokość dna: 10 cm; wysokość: 36 cm
Gramatura - 80g - 120g
Wykończenie powierzchni - Papier prążkowany, nielaminowany,
uchwyt skręcany wklejony do środka torby
Kolorystyka torby - biały
Nadruk - Logotyp imprezy, który jest załącznikiem do zapytania ofertowego
Kolor nadruku - Full color
Wielkość nadruku - A4

Termin i miejsce realizacji zamówienia - Torby należy dostarczyć do Radzymińskiego Ośrodka Kultury i Sportu Al. Jana Pawła II 20, 05-250 Radzymin w terminie do 13.08.2014 r. do godz. 16.00

Miejsce, termin i sposób składnia ofert:
Dokumenty (oferta i opis przedmiotu zamówienia w załączeniu)należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego w Wołominie ul. Prądzyńskiego 3; 05-200 Wołomin pokój nr 4 z dopiskiem na kopercie Torby papierowe na Półmaraton Uliczny „Cud nad Wisłą” w terminie do 11.07.2014 r. do godz. 16.00 lub przesłać drogą mailową na adres e-mail: k.rutkowska@powiat-wolominski.pl w terminie do 11.07.2014r. do godz. 16.00.


Informacje Wydział Edukacji Kultury i Promocji tel. 22 787-43-01 wew. 105


Wytworzył lub odpowiada za treść:brak danych, data: 00.00.0000 r.
Wprowadził:Katarzyna Rutkowska, data: 23.06.2014 r., godz. 09.48
Ostatnia aktualizacja:Katarzyna Rutkowska, data: 24.06.2014 r., godz. 10.24
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
24.06.2014 r., godz. 10.24Katarzyna RutkowskaEdycja strony
24.06.2014 r., godz. 09.30Katarzyna RutkowskaEdycja strony
24.06.2014 r., godz. 09.11Katarzyna RutkowskaEdycja strony
24.06.2014 r., godz. 09.10Katarzyna RutkowskaEdycja strony
23.06.2014 r., godz. 09.51Katarzyna RutkowskaEdycja strony
23.06.2014 r., godz. 09.51Katarzyna RutkowskaEdycja strony
23.06.2014 r., godz. 09.48Katarzyna RutkowskaDodanie strony

Strona oglądana: 2007 razy.