Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Główna treść‡ strony

Ustanowienie i wygaszenie trwałego zarządu

Podstawa prawna, potrzebne dokumenty, opłaty, tryb odwoławczy.
Podstawa prawna, potrzebne dokumenty, opłaty, tryb odwoławczy.
Wydział Geodezji
ul. Powstańców 8/10
05-200 Wołomin
pok. nr 14

tel. (22) 787 30-10, wew. 102 (naczelnik), 104 (inspektorzy)

Godziny pracy wydziału:
- poniedziałek: 10.00 - 18.00
- wtorek - piątek: 8.00 - 16.00

Naczelnik Wydziału: Robert Denis

Podstawa prawna:

* ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r. poz. 121, z późn. zm.)

Wykaz potrzebnych dokumentów:

1. wniosek podmiotów uprawnionych
2. zgoda organu nadzorującego.

Kopie dokumentów może uwierzytelnić instytucja, która dokument wydała, notariusz lub występujący w sprawie pełnomocnik strony będący adwokatem, radcą prawnym, rzecznikiem patentowym lub doradcą podatkowym.

Opłaty:

Brak.

Przewidywany termin rozpatrzenia wniosku:

Od 1 miesiąca do 18 miesięcy od dnia złożenia wniosku.

Podstrony:

Wytworzył lub odpowiada za treść:brak danych, data: 00.00.0000 r.
Wprowadził:Nieznany, data: 11.04.2013 r., godz. 09.00
Ostatnia aktualizacja:Beata Mizerska, data: 25.04.2018 r., godz. 16.11
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
25.04.2018 r., godz. 16.11Beata MizerskaEdycja strony
11.04.2013 r., godz. 09.00NieznanyDodanie strony

Strona oglądana: 1384 razy.