Wersja archiwalna BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

INFORMACJA!!!
Ogłoszenia o przetargach:
- Komendy Powiatowej PSP w Wołominie,
- Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
- Gospodarstwa Pomocniczego Obsługi Geodezyjnej,
- Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
- Środowiskowego Domu Samopomocy,
- Ośrodka Dokumentacji Etnograficznej "Korozja i Kolor"
znajdują się pod linkiem: Biuletyny Informacji Publicznej jednostek organizacyjnych powiatu W Biuletynie Informacji Publicznej bieżące dane są wprowadzane od 1 lipca 2003 r.

SPW.272.3.2021 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanego budynku Domu Dziecka w miejscowości Równe

Ogłoszenie zamieszczono: 11.02.2021 r.
Data składania ofert: 22.02.2021 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 22.02.2021 r., godz. 10.30
Typ przetargu: Przetarg nieograniczony
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanego budynku Domu Dziecka w miejscowości Równe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WOŁOMIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prądzyńskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Wołomin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat-wolominski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wolominski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanego budynku Domu Dziecka w miejscowości Równe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7d6b847-6c36-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006657/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-11 09:05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000987/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanego Domu Dziecka w Równem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.powiat-wolominski.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z systemu teleinformatycznego opisane zostały na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominskihttps://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem I.15 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Oświadczenie zawarte w pkt 15 formularza oferty
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPW.272.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 392550,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanego budynku Domu Dziecka w miejscowości Równe

4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe

39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie ze wzorami z rozdziału III. 4 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się odpowiednim ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł.- zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/zakończył w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom wskazanym w przedmiocie zamówienia, w zakresie budynków użyteczności publicznej, o łącznej wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto. b) Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami:Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontroli jakości lub kierowania pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej założeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; - oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt. 7 ustawy prawo zamówień publicznych;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;- wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ- Samooczyszczenie (jeśli dotyczy)- Pełnomocnictwo - Kosztorys ofertowy (załącznik nr 8 do SWZ) - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- Zobowiązanie podmiotu trzeciego- Wadium- Potwierdzenie dokonania wizji lokalnej
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 23.03.2021 r.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PKO BP numer rachunku: 24 1020 1042 0000 8102 0016 6942. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego);- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Powiat Wołomiński, 05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.5) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.Wymagana forma:Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmianie może ulec termin wykonania prac w przypadku:1) przerw w realizacji prac, powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub na jego pisemne żądanie,2) uzasadnionych przerw w realizacji prac, powstałych z przyczyn niezależnych i niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego, a wynikających z ograniczeń wydanych na podstawie ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, a w szczególności w okresie trwania stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-22 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-23

Specyfikacja warunków zamówienia

Kosztorys ofertowy, przedmiar robót .pdf NIEAKTUALNY

Kosztorys ofertowy, przedmiar robót .ods NIEAKTUALNY

Rzut parteru - aranżacja wnętrz

BIOZ

STWiOR

Wizualizacja jadalni

Wizualizacja ogrodu zimowego

Wizualizacja pokoju dziennego

Wizualizacja pokoju nauczycielskiego

Wizualizacja pokoju nauki

Wizualizacja pokoju typu 1

Wizualizacja pokoju typu 2

Wizualizacja pokoju typu 1

Wizualizacja szatnia

Formularz cenowy - AKTUALNY

Przedmiar - AKTUALNY

AKTUALNY FORMULARZ OFERTOWY

Odpowiedź

Odpowiedzi

Zmiana ogłoszenia

Aktualny formularz cenowy

Aktualne IPU

Odpowiedzi

Opracowanie firmy ABA

Informacja o maksymalnej kwocie na realizację zamówienia

Zestawienie ofert
Wytworzył lub odpowiada za treść:Starosta Wołomiński - Adam Lubiak, data: 11.02.2021
Wprowadził:Sylwia Perzanowska, data: 11.02.2021 r., godz. 09.42
Ostatnia aktualizacja:Ewa Łuczyk, data: 05.03.2021 r., godz. 13.03
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
05.03.2021 r., godz. 13.03Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
22.02.2021 r., godz. 10.48Wioleta RolekAktualizacja przetargu
22.02.2021 r., godz. 09.33Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
18.02.2021 r., godz. 15.40Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
18.02.2021 r., godz. 15.39Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
18.02.2021 r., godz. 15.39Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
18.02.2021 r., godz. 14.24Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
15.02.2021 r., godz. 11.49Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
11.02.2021 r., godz. 14.08Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
11.02.2021 r., godz. 10.43Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
11.02.2021 r., godz. 10.42Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
11.02.2021 r., godz. 10.42Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
11.02.2021 r., godz. 10.36Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
11.02.2021 r., godz. 09.57Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
11.02.2021 r., godz. 09.53Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
11.02.2021 r., godz. 09.42Sylwia PerzanowskaDodanie przetargu

Strona oglądana: 927 razy.