Wersja archiwalna BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

INFORMACJA!!!
Ogłoszenia o przetargach:
- Komendy Powiatowej PSP w Wołominie,
- Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
- Gospodarstwa Pomocniczego Obsługi Geodezyjnej,
- Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
- Środowiskowego Domu Samopomocy,
- Ośrodka Dokumentacji Etnograficznej "Korozja i Kolor"
znajdują się pod linkiem: Biuletyny Informacji Publicznej jednostek organizacyjnych powiatu W Biuletynie Informacji Publicznej bieżące dane są wprowadzane od 1 lipca 2003 r.

SPW.272.90.2017 Rozbudowa drogi powiatowej nr 4324W, na odcinku od skrzyżowania ul. Warszawskiej do skrzyżowania ul. Czapskiego i ul. Witosa i dalej do wysokości działki ew. nr 232/1 w msc. Małopole Gmina Dąbrówka

Ogłoszenie zamieszczono: 03.11.2017 r.
Data składania ofert: 21.11.2017 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 21.11.2017 r., godz. 10.30
Typ przetargu: Przetarg nieograniczony
Ogłoszenie nr 611123-N-2017 z dnia 2017-11-03 r.

Powiat Wołomiński: Rozbudowę drogi powiatowej nr 4324W, na odcinku od skrzyżowania ul. Warszawskiej do skrzyżowania ul. Czapskiego i ul. Witosa i dalej do wysokości działki ew. nr 232/1 w msc. Małopole Gmina Dąbrówka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wołomiński, krajowy numer identyfikacyjny 1326934400000, ul. ul. Prądzyńskiego 3 , 05200 Wołomin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 7874301,03,04 w. 152, e-mail zam@powiat-wolominski.pl, faks 0-22 7765093.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-wolominski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.powiat-wolominski.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.powiat-wolominski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej i opisanej kopercie w Starostwie Powiatowym w Wołominie - kancelaria
Adres:
05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowę drogi powiatowej nr 4324W, na odcinku od skrzyżowania ul. Warszawskiej do skrzyżowania ul. Czapskiego i ul. Witosa i dalej do wysokości działki ew. nr 232/1 w msc. Małopole Gmina Dąbrówka
Numer referencyjny: SPW.272.90.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Rozbudowę drogi powiatowej nr 4324W, na odcinku od skrzyżowania ul. Warszawskiej do skrzyżowania ul. Czapskiego i ul. Witosa i dalej do wysokości działki ew. nr 232/1 w msc. Małopole Gmina Dąbrówka w ramach zadania PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI POWIATOWEJ W MIEJSCOWOŚCI MAŁOPOLE GM. DĄBRÓWKA

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV
45111000-8

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-01-10

Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-01-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca wykaże się ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca wykonał minimum dwie roboty budowlane realizowane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, które polegały na rozbudowie, budowie, przebudowie drogi publicznej klasy L, Z lub wyższej, których wartość była równa lub wyższa 500.000,00 zł każda. 2. Wykonawca dysponuje kierownikiem budowy, który legitymuje się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej – zgodnie z wymogiem ustawy Prawo budowlane, kierownik musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Ponadto Wykonawca przedstawi wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontroli jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5: 1) pkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 2) pkt 2–4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. 2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz cenowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Wadium wnosi się w jednej z następujących form: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężny, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy zdeponować w kasie Starostwa w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3, a do oferty załączyć kserokopię z potwierdzeniem przez kasę przyjęcia w depozyt. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: PKO BP SA 24 1020 1042 0000 8102 0016 6942 z adnotacją: "Wadium – rozbudowa drogi powiatowej nr 4324W w msc. Małopole- SPW.272.90.2017” Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 22,00
Zatrudnienie osób w celu przygotowania zawodowego 10,00
Okres gwarancji 8,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmianie może ulec termin wykonania robót w przypadku: 1) przerw w realizacji prac i robót, powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub na jego pisemne żądanie, 2) zlecenia przez Zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, 3) w przypadku, gdy warunki atmosferyczne nie pozwolą na prowadzenie robót zgodnie z wymogami technologicznymi, termin realizacji może się przesunąć o czas niezbędny do poprawnego wykonania robót. Przerwy w robotach muszą wynikać z decyzji ustanowionego inspektor nadzoru w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

2. Przedmiar - drogi

3. Przedmiar - energetyka

4. Przedmiar - gaz

5. Przedmiar - inżynieria ruchu

6. Przedmiar - teletechnika

7. Przedmiar - wod.-kan.

8. Przedmiar - zieleń

9. Formularz cenowy - drogi

10. Formularz cenowy - energetyka

11. Formularz cenowy - gaz

12. Formularz cenowy - inżynieria ruchu

13. Formularz cenowy - teletechnika

14. Formularz cenowy - wod.-kan.

15. Formularz cenowy - zieleń

STWiORB
Branża drogowa

16. Strona tytułowa

17. Część opisowa

Branża telekomunikacyjna

18. SST

Branża elektroenergetyczna

19. SST

Branża sanitarna - wod.-kan.

20. STWiORB wod. - kan.

Branża sanitarna - wodociąg

21. STWiORB gaz.

Branża zieleń

22. Strona tytułowa

23. Część opisowa

Branża inżynieria ruchu

24. Strona tytułowa

25. Część opisowa

Projekt budowlany
Projekt zagospodarowania terenu

26. Projekt budowlany - strona tytułowa

27. Projekt budowlany - część opisowa

28. Plan orientacyjny

29. Projekt zagospodarowania terenu

30. Plansza zbiorcza uzbrojenia

Projekt architektoniczno - budowlany
Branża drogowa

31. Strona tytułowa

32. Część opisowa

33. Plan orientacyjny

34. Plan sytuacyjny

35. Plan odwodnienia

36. Profil podłużny dróg niższej kategorii

37. Profil podłużny rowów krytych

38. Profil podłużny drogi powiatowej

39. Przekroje normalne

40. Przekroje normalne

41. Projektowane konstrukcje nawierzchni

Branża telekomunikacyjna

42. Projekt budowlany

43. Projekt zagospodarowania terenu

Branża elektroenergetyczna

45. Projekt budowlany - strona tytułowa

45. Projekt budowlany - część opisowa

46. Plan sytuacyjny

Branża sanitarna - wod.-kan.

78. Projekt budowlany - strona tytułowa

48. Projekt budowlany - część opisowa

49. Oświadczenie

50. Profile sieci wodociągowej

51. Profile sieci kanalizacyjnej

52. Plan sytuacyjny

53. Plan sytuacyjny

Branża sanitarna - gazociąg

54. Projekt budowlany - strona tytułowa

55. Projekt budowlany - strona tytułowa

56. Projekt budowlany - część opisowa

57. Informacja BIOZ

58. Plan sytuacyjny

59. Rysunek montażowy gazociągu

Branża zieleń

60. Projekt budowlany - strona tytułowa

61. Projekt budowlany - część opisowa

62. Plan wyrębu

63. Plan orientacyjny

64. Plan inwentaryzacji zieleni

Informacja BIOZ

65. Projekt budowlany - strona tytułowa

66. Projekt budowlany - część opisowa

Geologia

67. Projekt budowlany - strona tytułowa

68. Projekt budowlany - część opisowa

69. Mapa dokumentacyjna

70. Opinia geotechniczna

Projekt wykonawczy
Branża drogowa
projekt drogowy

71. Projekt wykonawczy - strona tytułowa

72. Projekt wykonawczy - część opisowa

73. Plan orientacyjny

74. Plan tyczenia

75. Plan rozbiórki

76. Plan warstwicowy

77. Plan sytuacyjny

78. Plan odwodnienia

79. Profil podłużny drogi powiatowej

80. Profil podłużny dróg niższej kategorii

81. Profil podłużny rowów krytych

82. Przekroje normalne

83. Projektowane konstrukcje nawierzchni

84. Szczegół konstrukcyjny przejścia dla pieszych z azylem

85. Szczegół konstrukcyjny przejścia dla pieszych

86. Szczegół konstrukcyjny azylu

87. Szczegół konstrukcyjny zjazdu indywidualnego

88. Szczegół konstrukcyjny zatoki autobusowej

89. Szczegół rowu otwartego z drenażem

90. Szczegół konstrukcyjny studni wpustowej przy krawężniku

91. Szczegół konstrukcyjny wylotu przy kanalikach

92. Szczegół konstrukcyjny wylotu rowu krytego

93. Tabela rur/ tabela studni

Przekroje poprzeczne

94. Projekt wykonawczy - strona tytułowa

95. Rysunki

Branża telekomunikacyjna

96. Projekt wykonawczy

97. Plansza zbiorcza uzbrojenia

98. Schemat poglądowy przebudowy kabli

99.. Schemat sieci abonenckiej

Branża elektroenergetyczna
Przebudowa sieci NN

100. Projekt wykonawczy - strona tytułowa

101. Projekt wykonawczy - część opisowa

102. Zestawienie materiałów

103. Plan sytuacyjny

104. Schemat przebudowy sieci

105. KWP A-B

106. KWP C-C1

107. KWP F1-F

108. KWP F2-F1

109. Uzgodnienia PGE

110. Uzgodnienia PGE

111. Warunki usunięcia kolizji

112. Protokół

113. Plansza zbiorcza uzbrojenia

Przebudowa oświetlenia

114. Projekt wykonawczy - strona tytułowa

115. Projekt wykonawczy - część opisowa

116. Zestawienie materiałów

117. Plan sytuacyjny

118. Schemat przebudowy oświetlenia ulicznego

119. Urząd Gminy - uzgodnienia

120. Uzgodnienia PGE

121. Protokół

122. Plansza zbiorcza uzbrojenia

Branża sanitarna - wod.-kan.

123. Projekt wykonawczy - strona tytułowa

124. Projekt wykonawczy - część opisowa

125. Plan sytuacyjny

126. Plan sytuacyjny

127. Profile sieci wodociągowej

128. Profile sieci kanalizacyjnej

Branża sanitarna - gazociąg

129. Projekt wykonawczy - strona tytułowa

130. Projekt wykonawczy - część opisowa

131. Plan sytuacyjny

132. Rysunek montażowy gazociągu

Branża zieleń

133. Projekt wykonawczy - strona tytułowa

134. Projekt wykonawczy - część opisowa

135. Plan orientacyjny

136. Plan inwentaryzacji zieleni

137. Plan wyrębu

Branża inżynieria ruchu

138. Projekt wykonawczy - strona tytułowa

139. Projekt wykonawczy - część opisowa

140. Zatwierdzenie

141. Plan orientacyjny

142. Projekt SOR

STWiORB

143. Projekt wykonawczy strona tytułowa - branża drogowa

144. Projekt wykonawczy część opisowa - branża drogowa

145. Projekt wykonawczy - branża telekomunikacyjna

146. Projekt wykonawczy - branża elektroenergetyczna

147. Projekt wykonawczy - branża sanitarna wod.-kan.

148. Projekt wykonawczy - branża sanitarna gazociąg

149. Projekt wykonawczy strona tytułowa - branża zieleń

150. Projekt wykonawczy część opisowa - branża zieleń

151. Projekt wykonawczy strona tytułowa - branża inżynieria ruchu

152. Projekt wykonawczy część opisowa - branża inżynieria ruchu

153. Aktualny przedmiar - energetyka

154. Aktualny formularz cenowy- energetyka

155. formularze cenowe w formie edytowalnej

156. Schemat wyłączeń dla branży gazowej.pdf

157. Odpowiedzi

158. Zestawienie ofert
Wytworzył lub odpowiada za treść:Kazimierz Rakowski - Starosta Wołomiński, data: 03.11.2017
Wprowadził:Wioleta Rolek, data: 03.11.2017 r., godz. 12.43
Ostatnia aktualizacja:Wioleta Rolek, data: 21.11.2017 r., godz. 11.22
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
21.11.2017 r., godz. 11.22Wioleta RolekAktualizacja przetargu
17.11.2017 r., godz. 13.25Wioleta RolekAktualizacja przetargu
14.11.2017 r., godz. 08.35Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
14.11.2017 r., godz. 08.34Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
13.11.2017 r., godz. 12.53Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
09.11.2017 r., godz. 13.10Wioleta RolekAktualizacja przetargu
09.11.2017 r., godz. 13.07Wioleta RolekAktualizacja przetargu
09.11.2017 r., godz. 13.06Wioleta RolekAktualizacja przetargu
09.11.2017 r., godz. 13.05Wioleta RolekAktualizacja przetargu
06.11.2017 r., godz. 10.03Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
06.11.2017 r., godz. 10.03Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
06.11.2017 r., godz. 09.56Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
06.11.2017 r., godz. 09.54Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
03.11.2017 r., godz. 14.52Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
03.11.2017 r., godz. 14.51Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
03.11.2017 r., godz. 14.47Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
03.11.2017 r., godz. 14.11Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
03.11.2017 r., godz. 14.10Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
03.11.2017 r., godz. 13.53Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
03.11.2017 r., godz. 13.52Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
03.11.2017 r., godz. 13.27Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
03.11.2017 r., godz. 13.12Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
03.11.2017 r., godz. 12.53Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
03.11.2017 r., godz. 12.43Wioleta RolekDodanie przetargu

Strona oglądana: 2553 razy.